SKRIVET: 2010-04-15, kl 09:08:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

up north!

Är lite lätt trött ! - Josephine ville sova över här igår och snäll moster som man så blev det så. Dock slog hon upp dom små blå redan 05.30 och tyckte vi skulle göra morgon.. Icket! det är natt fortfarande säger jag i hopp om att hon kan somna om en stund med mig och D.. hon la sig med oss visserligen men inte somna hon - 06.20 gav jag upp och klev upp med donnan.. jag är trött.. var otroligt länge sen sist hon eller elias för den delen sov här så det var med tunga steg jag förflyttade mig från sängen till perkulatorn..

Nu har vi duschat och gjort morgon och snart åker vi mot haparanda och ikea , väntar in Elina bara.. Skönt att hon har körkort så hon kan köra nå också - tänkte tjuva till mig en powernap så jag orkar med. Utan sömn är jag som ett hungrigt, trött, uttråkat barn på 3 år i en matvaruaffär..




josephine sommar - 09


Chanto

sv: ja visst är den.. och att den var på rea gjorde saken bara bättre.. hehe...



PUBLICERAT: 2010-04-15, 09:12:03 | URL: http://chanto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: