SKRIVET: 2010-04-02, kl 14:05:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sömnlöst

gick av natten runt 03.30 imorse - tror jag inte somnade förän 04.30 och tänkte sova rejält idag.. näpp serru , pappsen ringer och väcker mig kring 11 tror jag klockan var, för att fråga några helt oviktiga saker TROTS att han visste att jag jobbat natt .. Och hur mycket jag än vände och vred på mig så lyckades jag inte somna om ..Har just duschat och ska blåsa håret sen tänker jag bädda ner mig i soffan med nya nr av glamour och hoppas på att man får sig någon timma sömn till.
Sandra är på hemmaplan i påsk och tanken var att vi några stycken skulle slå våra öl påsar ihop att dra ett litet galej ikväll.. Men får jag inte mer sömn vette fåglarna hur jag ska orka..

Så.. RING & SMS:A INTE DE NÄRMASTE TIMMARNA om det inte är livsviktigt ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: