SKRIVET: 2010-04-10, kl 18:22:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nakna kocken

Igår då - blev romantisk middag för 2 hemma :) Kockade ihop en Limefläskfile "gryta" med klyftpotatis :) Fick full pott av sambon då jag för övrigt suger på matlagning. :) kände att jag var tvungen att anstränga mig lite extra igår :)

Till maten blev det lite vin och öl , sen efter nån timme kom Anne, Joel , Krille och Stina förbi och sällskapade. :) Slutade med att jag , Dan , Annie och Joel for in till stan - Olivers och Lite allstar :) Hade en fruktansvärt fantastisk kväll igår! :) Hemma runt 2.30 tiden - lätt orolig i magen - white russian blev sista beställningen och vette fåglarna om mjölken härsknat eller nå , efter den var jag spy färdig :S berodde faktiskt inte på alkohol mängden under kvällen för den var ovanligt låg ändå :)



Nåja , trots illamåendet i natt så mådde jag som en prinsessa imorse, D likaså.. eller ja en prins då kanske :)
Varit på storheden och äntligen införskaffat mig en digitalkamera (OJA, jag la till en drulle försäkring ) . Så hädan efter kanske det är lite bättre kvalite på bilderna som kommer upp :) 



ska slänga mig i sängen och kika på lite andra aveny avsnitt jag missat - Sen kommer suzie ut till byn på en öl - jobb imorgon em så det blir lugna puckar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: