SKRIVET: 2010-04-25, kl 21:28:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

fy fan!

Det är ta mig tusen det ända jag kunde säga när jag vaknade imorse.. Blev en spontan krogrunda för mig och suzie igår , har lovat mig själv att inte chansa med fiesta dagen innan jobb ( även då jag går em pass ) .

Vaknade klockan 10 med huvudvärken från helvetet :S Duschen direkt för att försöka lindra det lite + två panodil.. sen raka vägen till sängen för att hinna sova drygt 2 timmar till.. Näpp , då bubblar det till i magen och det var bara rusa till toan :/ vad jag gjorde där förstår ni säkert..  Låg där i ca en halv timme.. sen sängen igen med hopp att få hinna sova.. slumrade till ett tag och kl 12 var det bara stiga upp och försöka göra sig till människa...
huvudvärken hade visserligen släppt men BRA mådde jag inte..

nu sitter jag på jobbet och har ca 30 min kvar till hemgång , och då mina vänner ska jag SOVA!



Påminn mig om det här nästa gång jag får för mig att gå ut och jag ska jobba dagen efter..  


Btw , Kul som attan hade vi :D






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: