SKRIVET: 2009-09-12, kl 08:51:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det sitter i ryggmärgen

Så hade vi lördag , jag är "barnledig" eftersom Elina är hemma över helgen ! dom kom och hämta henne vid 20 tiden igår kväll .. Efter det traska jag och Nina över till Krille för ett glas vin : ) Blev där till ca halv tolv sen var jag alldeles för trött , Gick hem och parkera mig i sängen brevid D som sov sen länge : ) och upp klev jag KL 06!(?) utvilad .. Sitter kvar i ryggen att man klivit upp runt den tiden i snart två veckor , hade ju planerat en lång sovmorgon men icket , satte på kaffe till mig och D som skulle och jobba. Sen följde jag och skjutsa han till jobbet så jag inte skulle bli bil lös. Och nu sitter man här , ska sätta igång med storstädning snart så kan jag med gott samvete ta en p-nap på em : ) måste bara vänta en stund till med dammsugningen , grannarna under uppskattar nog inte det en lördag morgon runt 9 :P


vår mycket goda granne Krille :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: