SKRIVET: 2009-06-19, kl 11:12:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

midsommar !

Det var en fantastisk kväll igår med god mat och trevligt sällskap , fick skratta mycket åt alla barn historier och tokiga gubbar. =) Var hemma runt halv tolv , tröttare än tröttast och med en liiite lätt berusad sambo : ) 
Idag tog jag mig lite sovmorgon , klev upp först 10 och nu sitter jag här med min frukost smoothie : ) inne på tredje dagen med ordnade mat tider + frukost , det går bara lättare och lättare att få i sig nå på morgonen nu mer än kaffe  , nöjdast ! =)

Midsommar afton har kommit och vi har inga som helst planer ännu .. Själv känner jag för en lugn klassisk midsommar med god mat och trevligt sällskap.. Det här med ränna runt hit och dit känns långt borta , Får se om min andra hälft har någon idé hur kvällen ska "firas" då han behagat sig att kliva upp .. Kankse whiskeyn från igår håller han kvar i sängen ett tag till ;p

Hursomhelst vlll jag önska alla en trevlig midsommar helg ! ta´t lugnt ! =)




soppe

en likadan mondeo som vi har nu, fast den andra blir reserv =)



PUBLICERAT: 2009-06-20, 12:02:22 | URL: http://sbergdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: