SKRIVET: 2009-06-09, kl 20:50:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

En odör kommer lastat !

Ikväll har vi varit på durrudden och ätit middag , surströmming ! Dock avstod jag och rikta in mig på enbart sill och nå potäter. Var endast hälften av oss vuxna som åt strömmingen .. Det är verkligen inte gott!

Känner på mig att odören kommer göra sig påminnd inatt när vi ska gå och lägga oss , D var inte snål med strömming, löken plus öl  ..  bra blandning ? :S jag kmr få inta gäst rummet.. Eller så får han sova där. :P

Fick med mig lite tyg av Elina till att klä om stols dynorna.. fejk skinn i svart , funderar på sätta igång redan ikväll till desperata .. Slänger ev in någon före och efter bild sen , är så roligt när ni också delar med er om vad ni tycker =)
___________________________________

ett samtal mellan mig och min treåriga systerdotter tidigare ikväll när jag ligger i soffan och snosar på två veckor gamla Albin :

Josephine: jag ska också lägga mig här och mysa..

Jag: gör så du..

Jossan: ska inte bebisen suga på din tisse så han får mat??

Jag: haha, nä bebisen äter bara från sin mamma

Jossan..mmhmm..och du.. och jag...

Jag: nää , bara bebisens mamma...

Jossan funderar lite till...

Jossan:
men du med va????.. Få nu se då om du har nå stora tissar!..

jag: men va?! vad gör du??.. haha !


tobys.se

Hahaaha gullungen där :D



PUBLICERAT: 2009-06-09, 21:25:38 | URL: http://tobys.se
Lisa

HAHA



PUBLICERAT: 2009-06-09, 23:44:22 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: