SKRIVET: 2009-07-21, kl 12:42:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

hur svårt ska det vara ?

Nämnde att jag behövde ta tag i saker och ting här hemma.. Men hur svårt är det inte då att sätta igång , har tagit en lång lek och rastnings promenad med Acke bara så jag ska slippa avbryta städning o dyl när jag lika är igång..  Men vart sitter jag , framför datorn! bara för att att jag skulle slå på lite musik så fastnar jag i annat.. Har massor att hinna göra på två timmar för sen är resten av dagen full bokad.. 15.15 ska jag hämta upp Sandra , hon ska hit för Elina kmr från pite bla för att S ska klippa henne , efter det blir de skjuts tillbaka till stan , sen tillbaka mot sörbyarna till mor för att fira henne .. efter det blir det FÖRHOPPNINGSVIS tatuering ikväll ( i gstad) om nålarna kommit som sara beställt.. och då ska jag hinna hämta upp T på Hertsön innan eftersom han också ska med och göra en .. phuu..  att allt ska hända på en och samma dag..

Nä städningen var det va ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: