SKRIVET: 2009-12-30, kl 22:05:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Paj tvättmaskin , jobb och svammel

Febern slog aldrig ut inatt - tror jag , var dock lite små seg imorse så jag tog en ibumetin , har inte kännt mig mer hängig efter det.. gjorde lite stor kok på em.. Eller laddade upp med matlådor och snabb bakis mat till nyårs dagen då det finns risk att det man kan känna sig lite ur form :) Sen har nyårs städandet blivit gjort - dock håller vår tvättmaskin på ge upp , är bara tur att jag hunnit tvätta upp det allra viktigaste för många maskiner till håller den inte. :S

nyss är kvälls promenaden avklarad , ska strax göra mig redo för sängen så jag tar mig upp då klockan ringer , jobb 09 - 16 .. katchiiing ! 
dan jobbar även från 02 i natt och framåt em imorgon så de blir tyst och ensamt imorgon bitti.. bara hunden och jag.. 

kmr säkert inte ha tid eller lust att knappra ner någe inlägg imorgon så jag får önska alla mina läsare ett GOTT NYTT ÅR(TIONDE) lite i förskott :) 





Jennie

Dax att ringa bovärden.



PUBLICERAT: 2009-12-30, 23:44:19 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/
Rasmus

Hejsan Moa :D Kommer du ihåg mej?? Hoppas det i alla fall. Du moa, jag har lite problem och undrar om du kanske skulle kunna hjälpa mej?? Via sms eller msn vore kanon typ ASAP (as soon as possible). Mitt mobilnummer = 073-5361417.. Skulle betyde mycket för min Moa!



Mvh Rasmus



PUBLICERAT: 2010-01-01, 17:17:00 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Nina

jadu de hoppas jag väl. men de tar juh som sin tid från de att man tar hem han tills dess de börjar kännas trevligt. haha



PUBLICERAT: 2010-01-01, 19:00:36 | URL: http://naijalindberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: