SKRIVET: 2009-12-28, kl 21:34:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

kunde inte hålla mig ...

såfär ja , då var vi tillbaka i vardagen efter en helg med lite slöande och lite festande :) Lördag vart kanon kul med förfest inne i stan och ett krog besök som slutade i en alldeles för hög alkohol konsumtion. låg hela gårdagen , varvade från att ligga i sängen och soffan. slö söndag med andra ord. :)

idag kunde jag inte hålla mig från stan.. hade lovat mig själv att lördagens mellandagsrännande skulle bli det ända i år men icke.. åkte mot hertsön på fm och hämta upp Therese och lillasystern Emelie , blev att göra hela stan , tror minsann inte vi missade någon affär av värde.. kom dock bara hem med två nya linnen :) duktigt ! vart en lunch på waldorf som pricken över i:t

Annars har det inte skett mycket - for förbi Annie och Joel efter stan på en kaffe och lite surr sen har jag städat upp i den här svinstian efter det ytterst smarta idén att ordna efterfest här i lördags.. inte ! fy fan vad man kan svina ner på så lite tid .. Nu borde man lära sig !













Inte sådär många roliga bilder från annandagen - dock tyckte jag det blixtra lite överallt så någon mer i mitt sällskap ruvar säkert på några roliga pics..



Nina

Vilket fint linne du ser ut att ha på dej på bilden överst !

nå bilen startar inte för batteriet e helt dött. jarkko har vart å inhandlat ett nytt men han jobbar fortfarande så inte säkert att han fixar de innan han börjar om att jobba i morron.



PUBLICERAT: 2009-12-28, 22:13:02 | URL: http://naijalindberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: