SKRIVET: 2009-12-23, kl 07:27:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

ingen rast ingen ro

tur jag var och gjorde bort klapparna i måndags . Här blir det ingen vila fram till julafton - åkte på jobba igår hela dagen och lika så idag .. 
det suger att vara spring vik. går som aldrig att planera - fast jag ska väl inte klaga . har ju äntligen fått börja jobba endel nu och januari lönen kmr sitta fint minsann. Då ska jag till att göra någe kul - jag & D ska nog hitta på något lite roligare :) 

snön vräker ner här i byn fortfarande :) tyckte dom lova uppehåll idag ? aja , mysigt med snö - mycket snö ska det vara.. dock lider jag med alla plogkillars respektive som med all säkerhet inte kommer kunna spendera så väldans mycket tid i jul med dem så länge snön faller :S

nu måste jag göra mig redo för arbete.. blev bara bloggande för bloggandets skull .. Om uppdatering uteblir här framöver vill jag önska alla
nära , kära och bloggläsande snokers en riktigt GOD JUL ! :D 


Lisa

God Jul!! :)



PUBLICERAT: 2009-12-23, 07:52:56 | URL: http://pluppi.blogg.se/
Rasmus

Godi juli Moa ^^. Hoppas du och D hr fett med mys nu när det är jul! :D



PUBLICERAT: 2009-12-24, 11:21:49 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: