SKRIVET: 2009-10-07, kl 09:32:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tips mottages!

På Lördag är jag bjuden på födelsedags fest då Anna fyller 25. Det är tema fest och temat för kvällen är glitter & glamor. Jag är då tjejen utan fantasi och ideér , vad kör jag på ?  släng in alla era tips ni har så jag har något att gå på , inte för utspexat som christer lindarw eller likande då utgång även gäller. :)

Se så , sätt igång och tipsa ! : )

 


Anonym

Vad säg som nått i denna stil??



jrobertsgclooneymetglam080505slovekin_80994967.jpg" rel="nofollow">http://www.etonline.com/media/photo/2008/05/47892/400jrobertsgclooneymetglam080505slovekin_80994967.jpg



Den tycker jag va snygg.. Det är ju glitte roch glam ^^



Hur är det med dej moa?


Suzie

Lilla My... :)


Suzie

Kom på i natt vad jag hade skrivit och insåg då att lilla my är ju inte direkt glitter och glamor. Om du inte väljer en lite mer up to date Lilla My med party strass på. hehe.. Men annars är min ide just nu inget. Stryck Lilla My.

Kram kram :) (en anningen förvirrad)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: