SKRIVET: 2009-07-15, kl 11:57:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tokig kväll! =)

Då sitter man här på durrudden , pigg och kry efter gårdagen =) annat är de för syster och sandra som körde på hårt igår =) Stackars Sandra sitter bakfull i en bil på väg ner till Ume med släkten , Elina har iaf turen att få ligga kvar i sängen =)

Kom hit vid 8 igår , Sandra satte genast igång och klippte Jennie o Hans.. Jag sympati söla med ölen så att sandra inte skulle känna sig så stressad när hon väl blivit klar ,men hon kom i kapp och förbi :p knalla ner till bad tunnan där resten av folket var.. bada i flera timmar och tog oss nägra dopp i älven , så ruskigt skönt !

Kvällen sluta uppe i huset runt 02 - 02.30 då hade jag redan hunnit börja bli bakis och fått torka en spya här och var :p Bums i säng efter det och upp vid halv tio imorse för att skjutsa S till öjebyn..gode seg men ändå i rätt bra form =)
Annat var det somsagt för sandra, tror nog att hon var rätt på g fortfarande. ;)

Solen lyser , varmt och gott ute.. funderar på gå ner till bryggan vid älven en stund.. Får se om jag får med mig syster.. haha!

Kmr några halv bra bilder från igår när jag anländer hemma och har tillgång till usb tjofräsen  ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: