SKRIVET: 2009-04-01, kl 07:19:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

utmaning

har visst blivit utmanad av Madde , är väl bäst att jag tar och gör den..

Så här ska man göra:

- Svara på frågorna.

- Välj ut fyra stycken att utmana.

- Skriv till dem att de är utmanade

.- Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder(och jag svarar):

* Vilken mat äter du ofta?

mest en massa olika husmanskoster , annars om det ska gå fort ravioli eller nå smörgås...
* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

förr var jag den som alltid satt tills någon bad mig göra , nu är jag nog mest i vägen när jag alltid vill hjälpa till så mkt.. haha!
* Var sitter du helst när du bloggar?
vid mitt databord i datarummet hemma..stationär dator sucks !
* Köper du ofta Triss-lotter?
hemskt sällan , var något år sedan sist :p
* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Bästa semestrarna är helt klart ute i D´s famils stuga : )
* Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3:an och 5:an skulle jag tro..

De jag utmanar är:

Elina
Elin
Marri
Lisa

idag är det även 1:a april , får väl se hur många april skämt man åker på idag. :S shit , är så lätt lurad :P
Näe nu börjar klockan ticka allt snabbare , dags att göra sig färdig och fara mot lernia sen..


Lisa

Fan Moa, jag kan inte kopiera texten, orkar fan inte skriva allting. Inte nu iaf,, jag gör det sen. JAG LOVAR ;)



PUBLICERAT: 2009-04-01, 10:07:30 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: