SKRIVET: 2009-04-26, kl 16:35:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

helgen som gått..

Har inte haft tid att sitta framför datorn under hela helgen , har haft så mycket annat roligt för mig att tiden bara runnit iväg. : )
Fredagen vart de vin häng med Tobbe & Sandra , Anne haka även på en sväng..en snabb sväng på krogen sen hem till tobbe och sova : )
Lördag var de bara sätta igång med förberedelserna när d hämtat mig på bnäset.. Grill kväll stod på schemat jag , D , Malin och johan blev det! , satte igång relativt tidigt så min tidsuppfattning var lika med noll , när klockan var 23 så kändes det som att klockan passerat 04 eller liknande.. mer tid för roligheter fanns det ju då .. Var först på en sk inflyttnings fest i stan.. trevligt men ja.. bara trevligt helt enkelt.. sen for vi vidare mot Tuna , där var det mer än trevligt  : ) Träffa en hel del nytt folk, väldigt trevliga och goa människor.. och en hel del gamla ansikten fanns ju förstås också där : )  blev inte så länge där med tanke på att de skulle vidare på krogen o dyl. så jag och D var hemma i byn så där lagomt berusade och trötta vid halv två : )

idag blev man väckt av Elina , Jossan och Lars för f*n.. :P hade ju lovat att passa J medans dom håller på tömmer det sista i läggan.. Japp ..Så de är vi nu , barnvakt : )

har blivit fruktansvärt dålig på ta kort när jag är iväg så jag har inte för tillfället några bilder att dela med mig av.. Dels har D lånat min tele när han begav sig , ska lägga upp nå sen om de blev nått enstaka bra kort. : )

Åågren! , Dags att ta sig igenom bloglovin nu som jag inte kolla av sen i fredags fm.. :S lär ju ta ett tag... 

Todels !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: