SKRIVET: 2009-04-14, kl 10:07:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tips ! : )

present tips eller kanske bara något till dig själv : )
min vän Sandra  tillverkar tenn armband av äkta renskinn i alla olika storlekar och mönster , titta in hos henne för mer info , dom är så läckra ! allt är gjort för hand och tar inte längre än 1 - 3 h beroende på modell, billigt också!  : )




Anonym



Fan va Scyrro byrro!!!!!

Åhh va du e gullig som lägger upp lite reklam åt mig ;) Ja du måste ju också köpa dig ett armband!.. Har inte så mycke för mig på dagarna så jag måste ju sysselsätta mig med nånting :)

Hoppas allt e bra, guu va härligt de var att va hemma i lule för en gångs skull.


Rasmus

Jätte snygga måste jag säga ^^ samt verkligen shyst att hjälpa en vän få ut sin produkt i världen ^^ Snäll du är!!



PUBLICERAT: 2009-04-14, 21:04:09 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: