SKRIVET: 2009-04-23, kl 08:37:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lägenhetsvisning

Gäsp ! ... God morgon !

Mycket att göra på fm , där av tidig upp stigning .. Solen lyser och det lär bli en underbar dag f´men vi får se om jag hinner vistas ute något idag , ahr full späckat hela dagen.. kl sex ska jag även agera lägenhetsvisare åt syster .. hoppas dom tar de så hon slipper onödiga hyres utgifter..

jaja , svammel..  hör att kartrin är på vakna med the voice.. : ) bäst att gå titta om de kommer nå roliga groder från hennes mun idag. : ) eller kanske kjell kommer in och de blir fight , kul sätt att starta morgonen på : ) för mig iaf ;)


Tilda

Hejsan hejsan! Jag är nominerad i en tävling om månadensblogg på www.susanss.blogg.se , jag skulle bli jätte glad om du röstade på mig! Jag är nummer 4 i tävlingen om du skulle vilja rösta! Du röstar genom att kommentera hennes blogg och skriva att du röstar på nummer 4 i tävlingen om veckansblogg! KRAM



PUBLICERAT: 2009-04-23, 19:13:55 | URL: http://tildaskamera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: