SKRIVET: 2009-04-13, kl 19:35:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Nu är jag hemma igen efter ett dygn uppe i kikke : )öl , grillning och surr igår ..och idag har vi haft det underbart i det fin fina vädret : ) Skottade upp en bivakt på fm och lapa sol nån timme..hundarna busade i snön , grabbsen körde skotran.. Åkte hem redan vid halv 3 , saknade D alldeles för mycket.. hemskt bara att sitta i bilen i 1½ h i detta go väder :S

Väl hemma när jag svänger ner på gården kommer en lös hund skutandes glad i hågen.. What ?? vems är denna undrar då jag och inväntar ägare för att kunna ta ut mina .. Ingen ägare syntes till men jag tycktes ändå känna igen hunden.. chansa och locka på han via namnet spike och jajjamen det var grannen J ´s amstaff : ) lura med han till henne men ingen hemma.. hmm , kunde ju inte lämna stackarn bara.. Fick med han upp till oss medans mina ändå var i bilen .. Slog en pling till J och henner mor kom och hämta han : ) Luri spiken , nåja de sluta bra iaf :D

Älsklingen stod hursomhelst med middagen klar när jag kom hem , lasagne ! och det passa bra med tanke på att jag var vrål hungrig och endast ätit några mackor och fil till lunch.. , han är bara fööör bra ! : ) han har även städat upp ute på balkongen kliiiniskt .. nu blir de balkong häng i massor framöver. : D

oosh..Trött är bara för namnet , dusch och soff länge är det som gäller för mig resterande av kvällen..


underbart med grill afton


ingen som helst elektricitet i stugan , endast levande ljus ... fantastisk mysigt : )



Jag och D har varit busiga i em.. *vissel vissel *  ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: