SKRIVET: 2009-04-21, kl 20:22:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Betydligt bättre !

Har inte haft någon tid alls i princip att lägga blogg och diverse idag.. En dag som var betydligt bättre än igår.. : )
Började dagen med naken pop efter duschen , alltid lika befriande : ) Sen en sväng på kaffe hos papps , blir mycket pappa spring nu när  BÅDA systrarna ska till och bo i grann kommun :S Jo jag har även kompisar utöver dom men familjen står väl alltid närmast. :P

Sen en sväng på Lernia , fick mig lite uppgifter som ska vara gjorda innan veckan är slut :s surt , men jag får skylla mig själv med tanke på att jag inte har någon självdiciplin .. Det blir bra iallafall..

Nu har jag och Ackeman nyss kommit in efter en underbar promenad med Nina och Jilla , var ute i 1½ h och det var lagomt varmt , lagomt "blåsig" och lagomt lerigt.. sådär perfekt , älskar att bo granne med skogen : ) Synd att jag inte ens hade tanken till att fota nå .. :/

Dags för dusch , mys , kvälls mat och allt som hör där till .. Imorgon Lernia 8.30 ..


Rasmus

Låter som din morgon har vart riktigt bra ^^. Själv så händer inte så mycket just nu. Så vad händer annars då? Allt bra?



PUBLICERAT: 2009-04-22, 12:42:22 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: