SKRIVET: 2010-01-04, kl 22:11:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

vilken dag gäller ?

Lika fort som det bestämdes att jag skulle söderut så blev det att jag skulle hålla mig kvar norröver - Åkte på jobba fre - sön . Tror nästan Ik läser bloggen eller någonting - oftast hinner jag bara skriva ner några planer så ringer telefon med jobb ;p .. det var trist att behöva ställa in med Nina men det är ändå bra med mera jobb , det här kommer nog även betyda lite mer enligt schema också :)

nu till någe annat - är grymt sugen på utgång här strax , snart eller något .. komma ut och rasta de lurviga kring dans golvet och så.. är det tis eller ons som gäller ? är väl den här trettondagen/afton eller nå va ? :)
 tur man är med .. haha !





summer 2009 - bara några månader kvar till nästa.. längtar !


tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åhh jag längtar också!



PUBLICERAT: 2010-01-04, 22:19:10 | URL: http://tobys.se
Chanto

sv: oj, man tackar man tackar.. du har nog gjort min kväll/natt... =D



PUBLICERAT: 2010-01-04, 23:41:14 | URL: http://chanto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: