SKRIVET: 2010-01-03, kl 18:30:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Så var det nytt år

Nyårsafton firades hos Joel och Annie här på byn - D närvarade dock inte pga sömnbrist då han fick ett jätte kör pass på 15h natten till den 31:a :S
Men på festen var det trevligt de allra bästa byborna mfl var inbjudna och det festades på för fullt , smälldes raketer ( KL 00.00 ) och skrattades i massor - vid två gav jag upp och tog mig hemåt. men en lyckad nyårsfest var det minsann , hoppas nästa blir lika bra :) Tack Annie & Joel !

nyårsdagen väntade jag mig de värsta - baksmällan from hell .. men inte , mådde nästan för bra - lite halvers sliten sådär bara . På kvälls kvisten åkte vi och handla på ett i princip tomt ica maxi och sen vart de film hela kvällen . och jag lyckades hålla mig vaken till Dan´s förvånad :)

Lördag och dags för derby ! LHF - SAIK . jag och båda syrrorna intog piteås nya sportbar för en lite mer hockey känsla då det inte blev nå coop arena :) 5-2 till Luleå ;) Storasystern var inte nöjd .. hehehehe!

idag söndag har vi varit på middag hos pappa hela syskon skaran + respektive och syskonbarn - fransyska , potatis och sås :) tyckte tom kräsnaste Moa om .. Var även hurtig när jag klev upp imorse - annie slog en pling och undrade om vi skulle ta oss en promenad - blev en timmes skvallrande i härligt vinter väder :)

Det var väl ungefär de som hänt mig de senaste dagarna .. så då vet ni! :)




är nå tjo med bild uppladdningen - bilder från nyår kmr vid senare tillfälle..




tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hela blogg.se är segt när man ska uppdatera, ;D Du får lägga in bilder imorgon eller nåt. :P



PUBLICERAT: 2010-01-03, 18:45:44 | URL: http://tobys.se
Jennie

Vi lät er vinna. Det var juh så läng sedan =)



PUBLICERAT: 2010-01-03, 21:38:13 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: