SKRIVET: 2010-01-18, kl 23:20:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

movie time !

Just hemkommen från Annie och Joel - glott lite film så här en måndags afton - filmen " Min stora feta grekiska semester" ger jag endast tre av fem möjliga . En typisk film man kunde förutse allt.. dock gillar jag amerikanska komedier så lite skratt och svammel fann man ändå. :) där av det ändå relativt höga betyget..  
Sällskapet ger jag helt klart fem av fem möjliga :)



Nu ska jag krypa ner med min sambo och försöka somna i hyfsad tid - imorgon ska jag iväg och testa lite på det ev nya jobbet - spännande ! :)

god natt !

 


Linda

Jag tyckte den var en 4/5, trots att den var så förutsägbar. Fast det hade varit bättre om gubben dött faktiskt. Och om hon slutat på dendär rese-firman å startat upp en egen med sin big foot/chewbacca. Fast... vem är jag att döma. Så spännande liv har man inte själv, haha!



PUBLICERAT: 2010-01-19, 02:54:23 | URL: http://liiindans.blogg.se/
tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åh jag vill se den :D Har bara sett bröllopet.



PUBLICERAT: 2010-01-19, 10:40:43 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: