SKRIVET: 2010-01-19, kl 13:50:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hunden - människans bästa vän..

.. men bara ibland..

idag ( nyss ) var inte Acke en av mina bättre vänner kan man lugnt säga.. gick till far för att låna bilen och tänkte för ovanlighetens skull gå en liten kiss runda med hunden runt det kvarteret ist för den vanliga rundan.
på vägen tillbaka ser jag någon komma gåendes med en ståtlig schäfer-
ser på håll att det är en gammal klass kamrat från ersnäs skolan
( som jag i princip inte träffat sen då ) .. Och vad gör då inte Acke
- tok utfall som värsta mongolida aset - låter , morrar och något som ska likna skall , sliter i kopplet och är allmänt störd.. !!#¤Q)¤&")(% Acke som har skärpt sig betydligt på den fronten och endast brukar bli lite extra exalterad & nyfiken när de blir nya hundmöten blev som förbytt.
ETT JÄVLA MONSTER ,Fick i princip sätta mig på han och bryta ihop han -ja och där sitter man tok anfådd - förbannad och aningen snöig på backen och får skämmas - fick ur mig ett blygsamt hej iaf , när han lugnt och fint trippar förbi med sin förbannat duktiga hund och hejjar med ett sånt där nöjt flin på läpparna

SUCK!

att man ska behöva skämmas... 

 


Jennie

Rart med djur...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: