SKRIVET: 2010-01-04, kl 12:47:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det är bara att hålla i sig i svängarna..

Morgonen startade relativ tidigt idag - klev upp runt halv nio och gjorde morgon med kaffe o dagstidningen. runt tio kom Nina som hade besiktning av deras gamla lägga . Kaffe(för mig) , smoothis, cigg och några timmar senare är det bestämt att jag ska åka ner med Nina till huvudstaden på ons tom söndag. :)
tom D tyckte det var en bra idé för mig att åka , han tyckte tydligen jag behövde få komma iväg ett par dgr :) men då undrar jag förstås - vad är baktanken med detta? :p kan det vara lite av "när katten är borta dansar råtterna på bortet " hmm.. ;p

Sen så har fastighetsskötaren varit här idag - äntligen fixat värmen!! ( nu kanske vi slipper kliva upp varje morgon till endast 14 grader ) sen har han också kollat vad problemet med torktummlare och tvättmaskin var. hann aldrig förstå vad problemet var så får vi besked om att han beställer splitt nya grejer ist för lagning ! Yyyeey ! :)


Dagen har börjat bra - och nu när humöret är på topp har jag faktiskt lite lust till att städa.. tror jag börjar med att plocka bort julen.. :)





Rasmus

Va trevligt att du kommer ner till Stockholm!.. Kanske man hinner ses.. vem vet.. Synd att det inte fixade sej så att jag hade ett place att bo på om jagkommit upp.. MEn men. Så är det ^^



PUBLICERAT: 2010-01-04, 13:27:25 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Rasmus

Ja det var ju verkligen synd.. jag hade även ring men fick ju inge svar där ifrån.. Ursh ville inte verka desperat men.. Jaja.. ursh på mej i guess.. Mitt fel.



PUBLICERAT: 2010-01-04, 15:46:02 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: