SKRIVET: 2010-04-03, kl 12:16:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rysk roulett

Jag mår verkligen inte som jag förtjänar idag. Vart ett hyfsat stort alkohol intag igår . En massa öl och givetvis shots ute på allstar. Trots detta så mår jag som en prinsessa idag - alltså jag mår verkligen inte som jag borde. :P

Dock ska jag inte sätta i system att dra krog rundor när jag ska jobba dagen efter - lite rysk roulett då jag lika gärna hade kunnat vara säng liggandes med huvudvärken från h*vete.

Jag undrar hur resten av mitt sällskap känner sig ? :) Tobbe drog igång rätt hårt igår med en brakfylla , Dans och sång.. Han var tom medveten om sitt tillstånd att han skippa krogen och (säkerligen) satt och smyg drack sina sista öl när vi begav oss :P  Therese, Alex, Sandra och Nathalie var alla rejält berusade dom med, vet inte hur kvällen slutade för dessa ;P ska bli inressant att höra från vissa ;)

Kvällen var jätte trevlig och ja som så många andra gånger var förfesten betydligt roligare än krogen. varför envisas man jämt med att gå ut när man har som roligast?

nä , dax för duschen och lite lunch..





 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: