SKRIVET: 2009-09-02, kl 11:19:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

uppdates from Ersnäs...

Har haft rätt fullt upp så jag har inte riktigt haft tid att uppdatera.
Nu har vi iaf gått och "blivit med barn" , Josephine ska nämligen spendera 2½ vecka hos oss (med undantag när hon ska till sin pappa) medans elina är på uppdrag uppe i arjeplog. Ska bli riktigt roligt och skönt med ordentliga rutiner. :p även mat rutinerna kmr funka som en klocka skulle jag gissa eftersom Jossan måste ha sina fasta tider. Tvingade faktiskt i mig en rätt ordentlig frukost imorse när hon käka , måste ha mycke energi när man ska ta hand om en 3½ åring, annars går man rakt in i väggen skulle jag tro. :p

Förmiddagen har än så länge varit relativt lugn , vi skjutsa Elina till bussen vid 07.30 och sen har vi bara mojsat på , jossan underhåller sig själv rätt bra medans mostern hinkar kaffe , läser tidning , fixar frukost och alltmänt försöker vakna till liv.

Nu är vi och hälsar på morfar , tog med hundarna ( har lånat hem storasysters hund zilla också :p ) så dom också fick sig en lite längre morgon runda. Nu är det strax dax att pallra sig hemåt där lunch ska tillagas och sen en välbehövlig vila då vi varit uppe sen strax före 06.. :S


Rasmus

et är mysigt när tja i mitt fall syskonbarna hälsar på ^^ men jag orkar inte hela dagar.. jag blir helt slut.. förstår itne hur föräldrar överlever.. Tack gode gud för dagis ibland!.. Gick allt bra så med voffar och barn etc? :)



PUBLICERAT: 2009-09-02, 21:52:00 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Jennie

Saknar min Tjolla...



PUBLICERAT: 2009-09-03, 10:17:19 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: