SKRIVET: 2009-09-21, kl 13:38:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

uppdate

Snabb uppdate , Fredag efter jobb och middag vart de att haka på kusin , hampus och nathalia ut .. Dumt gjort då jag var på tok för trött egentligen , fast vi hade rätt trevligt ändå :)
Lördag gav jag mig in på ytterligare idioti , Suzie tyckte jag skulle hänga på dom ( när dom väl kan göra något samtidigt och barna var hos farmor & farfar) , så jag passade på och åkte mot g-stad med syster och Nina medans D och grannen skulle på "moppe" fest. vart 3-4 folköl innan och en stark cider på krogen sen var de dags att åka hem.. TRÖTT var bara förnamnet .. Men även här en trevlig kväll av de lilla man var med :)
Söndagen gick i lugnets tecken , sov ut ordentligt och klev upp först vid 12 tiden.. Eftermiddagen bestod inte heller av så mkt vettigt , vi åkte på kvälls kvisten på willys och vecko handla lite, så nu är det gjort.

Idag är de jobb som gäller .. från kl 18.. innan dess måste jag in till stan på lite ärenden och så.  Fm har vart lugn , var på kaffe hos papps och hjälpt han med bromsarna på lill golfen. Nu sen lunch.. sen stan då.

hej !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: