SKRIVET: 2009-09-09, kl 10:06:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

underbar morgon!

Igår fick jag och grannen för oss efter en viss planering att åka upp på Ikea , packade in oss i bilen runt tolv , skjutsa josephine till mormor och sen iväg .. Sko punkten blev stopp nr 1 , där hitta vi båda oss skor till MYCKET bra priser efter många om och men : ) Sen Ikea och där vart vi fram till stängning , mest små jox för mig , lite ljus,lyktor , tavel lister och en ljus krona att ha i v-rum.. vi var inte hemma förän 21-22 tiden hämta direkt upp en mkt trött tjej hos mamma och sen direkt hem.. J somna med en gång och jag tjurades med att sätta ihop ljus kronan .. Dock blev det aldrig av , antar att jag var för trött för att fixa instruktionen ( japp jag behöver instruktrioner till allt ) så jag la det åt sidan och la mig med D och sov..

och gissa vad! Vi har inte klivit upp förän 09.40 , J var så pass trött och jag klagar inte på sovmorgon när hon normalt sett vill kliva upp mellan 06 - 07! :P 

Nu ska vi göra oss fina(re) och sen åka mot j´s pappa : ) och sen ska jag ordna färdig här hemma.. storstäda trot jag också det blir när man ändå är igång :P

Oh happy day!


Elin

Hehe tack :)



PUBLICERAT: 2009-09-10, 12:44:41 | URL: http://eyylen.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: