SKRIVET: 2009-09-10, kl 14:44:30 | PUBLICERAT I: Dagens ros / ris

Torsdagens






:
Till alla ensamstående föräldrar , jag beundrar er djupt som klarar av alla sysslor , måsten och lite därtill. Efter snart 2 veckor med en 3½ åring kan jag nästan bara nästan sätta mig in i er situation :p








: Till Arbetsförmedligen som inte vet hur deras egna arbetsmarknadspolitiska prog. fungerar. + att det aldrig går att få fram någon vettig information via telefon( Om man nu får tag i någon), man bara slussas vidare till någon som vet ännu mindre än den första.

 


tobys.se

Så sant som det var sagt! :)



Och duktig har du varit, lilla "mamman" ;D



PUBLICERAT: 2009-09-10, 19:34:53 | URL: http://tobys.se
Rasmus

Jaa.. jag beundrar min syste roch hennes gubbe som har barn.. ajg fattar inte att dem orkar.. Samt jaa dagensris är itne bra nog.. Månadens ris till arbetsförnedringen ^^ Haha..



Allt bra moa??



PUBLICERAT: 2009-09-10, 23:12:32 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: