SKRIVET: 2009-09-28, kl 11:44:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

säsongspremiär

ny vecka och idag är det inget jobb , har endel att stå i här hemma. städa bort sommaren från balkongen/loftgång , rensa bort sommar jackor/kläder , plocka fram och tvätta upp lite höst & vinter plagg .. För nu är hösten verkligen här , höll på frysa arslet av mig när jag tog ut Acke på morgon kissen.. D ringde och väckte mig i morse och berätta att de snöat i jokkmokk där han är på jobb idag.. så de dröjer nog inte många veckor så börjar de komma lite här också.

well .. Ikväll är det inbokat hockey ! Blir säsongs premiär för mig :D Äntligen är det igång , ska vara bättre i år att ta mig på matcherna , i fjol var det så mkt under hösten att det inte blev så många matcher. :S

 


Rasmus

så duktigt av dig att stäga och dona och ta hand om voffen ^^.. samt haha, jag kan ju ta och pallra mit upp te luleå så kan vi gå och se hockey tillsammans och kanske några vänner te dej.. xD haha du kan ju lära mig typ vad hockey går ut på... njaa kanske inget av intresse eller?? ^^



hur är det annars då??



PUBLICERAT: 2009-09-29, 21:30:14 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: