SKRIVET: 2009-09-27, kl 11:33:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pigg & allert!

En sjukt trevlig kväll igår , dock sluta den ganska tidigt för mig. var hemma redan strax baki ett. Var inte alls på humör för krogen så jag hann bara in och vända på allstar innan D kom och hämta mig.
Vi var före på lövsgatan hos jeanette , jag , sandra och Elin. surra på om det ena och det andra : ) vart som i vanlig ordning till fixad av sandra i håret och smink, fy vilken smink väska Jeanette har! vill ha!! säkert 40 ögonskuggor av alla de slag bara och massa massa mer och allt sånt där bra make up store prylar , jag vill också gå makeup itb bara för väskans skull. jag funderar fasiken på sno den av henne , dock är den size mega stor så hon lär nog märka om jag försöker smuggla ut den :S haha! 
 Sen kom även Therese och Jenny förbi och surra en sväng utanför , dom är lika svammliga som alltid, snygg morsorna där . :D

nåja , vaknade upp pigg och utvilad vid 10, nu är morgon kaffet uppdrucket, kläder på så nu funderar jag på vad man ska göra, D har åkt iväg och fixa iordning lastbilen inför veckans jobb. kanske skulle man åka och hälsa på någon , vem känner sig sugen på bjuda på kaffe ? :)


Jeanette & Sandra (som för övrigt kmr döda mig för att jag lägger upp den här bilden :p)


Smink time



 


Jennie

Kom hit...



PUBLICERAT: 2009-09-27, 12:02:21 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/
Jenny

tackar för komplimangen =)

Nu har även jag hittat till din blogg...fint värre.

tack för länken!! //J



PUBLICERAT: 2009-09-27, 23:35:31 | URL: http://jennysdagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: