SKRIVET: 2009-09-21, kl 16:33:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pictures!

Måste få rekommendera Fujidirekt om ni här fram över ska framkalla bilder via nätet , snabba, bra kvalitet på bilderna , inte dyra alls och hipps vipps ligger dom i brevlådan. : )
Nu ska jag rensa bland bilderna på datorn och skicka en mega beställning , dom som kom i fredags var bara några bilder jag testade på att beställa . Måste in på stan i helgen och köpa mig lite mer ramar och något album.

Tummen upp för fujudirekt ! : )


Rasmus

Shyst juh!! Blev det nå nice och roliga bilder du framkallade alls då?? samt lägg upp på bloggen sen vad du får hem nästa gång ^^



PUBLICERAT: 2009-09-21, 21:59:40 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Lisa

Jag framkallar alltid där, dom är hur bra som helst!! :) Bra att du påminde mig för jag måste faktiskt framkalla bilder nu snart ;)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 22:30:31 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: