SKRIVET: 2009-09-06, kl 12:00:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ladies night

kanske är dags för en liten helg uppdatering. Jag var ju ut med suzie och Elina i fredags , suzie hade sin premiär efter barn nr 2 : ) Vi började ute på hos Elina på Durrudden och runt halv 11 - 11 skjutsade Hasse oss in till Pite. Blev kalles som planerat. fruktansvärt rolig kväll som bjöd på dans , mingel och uppdates (för mig) med några man inte träffat på länge. Jag och Suzie lyckades även bli upp bjudna för en bugg av en random snubbe :) Det vart en lyckad kväll med "morsorna" på stan : )



 

kom hem runt 03 tiden , sådär lagomt rund under fötterna , dock tröttast i världen. Känns verkligen i kroppen att man haft hand om en 3½ åring några dgr, så jag slocknade direkt jag parkera mig i sängen. 
vakna inte förän 12 på lördag. Kände inte av gårdagskvällen det minsta så jag och D började rensa hemma.. Allt skrot , gamla papper m.m som man av någon anledning alltid tycker " kan vara bra att ha".. höll på hela eftermiddagen. Efter det vart det "vecko handling" , tv & mys. D lyckades trots allt vara ledig till idag på fm ist. : ) somnade dock redan vid 22.30 , var nog lite seg efter fredagens bravader trots allt. :p

I em kmr Josephine hit igen efter att ha varit hos sin pappa över helgen , Elina åker tillbaka till A-plog igen. Så nu återgår jag till alla rutiner igen efter en helg med minst sagt INGA rutiner. : )  



 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: