SKRIVET: 2009-09-15, kl 07:39:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Håller tummar och tår för en D korts utb.

Godmorgon ! skrot ungen ville kliva upp 06.45 idag så nu är vi uppe i god tid innan jag ska till arbetsförnedringen. upprätta handlingsplanen. Får se vad hon har att säga den här gången , nu har jag varit arb.lös alldeles för länge så hon gör väl allt för att kasta ut mig på praktik:S Ska dock göra allt för att få mig utb. ist av henne som busschafför. Nu har jag gjort allt som ska göras ( och en massa till som hon krävt )  för att kvalificeras till den ÄVEN fast jag är under 25.

Annars då , skönt att ha rutiner när man är barnvakt , ska försöka hålla fast vid dom när J åker hemåt på onsdag igen. Fast jag kanske slirar lite på uppstigningen , 06 kan ju snabbt ändras till iaf 08 tiden. :p såpass morgon pigg är jag inte.

Nu dags att rasta hunden , besöka duschen och göra allt som hör där till.

Ha en bra dag !


Rasmus

Åh men gu Moa!! Klart jag håller tummarna för dej!! :D inget annat än all lycka och allt gott till dej^^..



Samt hoppas allt annars är bra men dej :)



PUBLICERAT: 2009-09-15, 22:47:08 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: