SKRIVET: 2009-09-06, kl 15:42:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett steg i rätt riktning !

Som dom flesta (alla) vet så går man arbetslös sen ett tag tillbaka , har sökt jobb hit och dit, en del månader flitigare än andra och nu mina vänner gav det utdelning : ) I fredags ringde en trevlig karl och bad att få träffa mig imorgon måndag : ) 15.00 ska jag på arbets intrevju! inget särskilt för endel kanske , men en intervju i sig ju ett steg i rätt riktning.

: )



Rasmus

Stort Grattis Moa :D:D:D vad glad jag blir för din skull!! Jag håller alla tummar jag kan hitta på att du får jobbet ^^.. Speciellt eller inte spelar ju ingen roll.. Ett jobb är ett jobb och du är defenitivt på väg i rätt riktning :D



PUBLICERAT: 2009-09-06, 15:52:44 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Lisa

Jag håller tummar och tår för dig!! :) Föresten, vart är jobbet? ;)



PUBLICERAT: 2009-09-06, 20:02:46 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: