SKRIVET: 2009-09-07, kl 22:09:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett besked snarast tack !

uh , anställnings intervjuer är verkligen bland det värsta jag vet . Var ju på en vid 15 tiden i dag som jag tidigare nämnde , Kände mig ändå rätt nöjd när jag gick därifrån men nog var de nervöst.. har gått och ojjat mig hela dagen så när de väl var över så kände jag mig helt tom i huvudet..  I slutet/början av nästa vecka får jag besked , de skulle höra av sig oavsett beslut , men som sagt för att inte ha någon utb alls eller erfarenhet sen tidigare ( ok lite kanske från liknande jobb) så kändes det bra när jag gick genom dörrarna så man får hålla tummarna att det går vägen.

Annars då , jag och J har varit och gjort diverse ärenden som sagt , rantat hit och dit , inte den roligaste förmiddagen för skrotis så jag bjöd henne på max box till lunch och en lek stund i hopp borgen på storheden som "plåster på såren"


Det ser då ut som att hon är nöjd iaf : )






Sen har vi varit och hälsat på min moster , sen svängde vi förbi mamma och blev bjuden på middag - köttfärspaj !
väl hemma mötte vi D på parkeringen  med lastbilen och J ville såklart ta en (2:a)provtur.. så en sväng med lastipilen genom byn blev det..

 

Damn! min blogg börjar se ut som en mamma blogg.. haha !


Jennie

Sötungen. Det var länge sedan man träffa henne nu.



PUBLICERAT: 2009-09-08, 10:14:34 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/
tobys.se

Alltså! Jag tycker hon växer för varje gång jag ser henne, i verkligheten och på bild! Snart är hon ju 18 och får gå på krogen =)



Ring mig när du har tid din upptagna jäkel! ;)



PUBLICERAT: 2009-09-08, 20:49:53 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: