SKRIVET: 2009-09-25, kl 15:32:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Addiction !

Det går bara inte , hur mkt jag än gör för att sätta igång att städa så vill det sig inte.. har bara blivit att vika in hälften av tvätten , varför jag inte fortsatte med resten är ett fråge tecken .. framför datorn hamnade jag istället. Är de för att det är fredag jag inte finner någon motivation och känner någon inre stress ? Fast å andra sidan ska jag ju inte göra något särskilt ikväll så vad hindrar mig , inte tiden iaf ? hmm.. jag tror minsann jag har blivit internet beroende :P

Se där , några extra minutrar för bloggandet ist för att fortsätta med tvätten.. ja , visst är de fantastiskt ! suck  Jag måste ta mig i kragen !


Rasmus

haha internetberoände är inte en lik.. sånt kan vara jobbigt.. ursh ursh och ursh.. Samt du får ta och göra andra halvan av tvätten nu ^^ så du inte latar dig för mycket xD



hur är det med Moa annars då??



PUBLICERAT: 2009-09-26, 14:37:53 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: