SKRIVET: 2009-10-17, kl 15:03:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

smittorisk

Blev inget jobb idag , for dit till nio då jag började men jag är för förkyld så jag blev "hemskickad" :S Så är de när man jobbar inom vården , även om jag själv känner mig relativt tipp topp då jag inte har feber eller så ,  så är jag en smittorisk när den/de andra har så pass nedsatt imunförsvar. :S

Känns nästan som när man skolkade från skolan när man var yngre, för när jag kom hem hade jag ju ingen som helst ro till att krypa ner i sängen eller soffan för att "kurera" mig.. Nej , jag är ju bara lite snorig så jag drog iväg till pappa på morgon kaffe och sen for vi vidare och köpte en bil åt han.. vilken i ordningen vet jag inte.. haha! Så lite skolkigt känns de som minnsan ändå. :p

Har även varit och hämtat Lillasystern efter hennes och suzie gårdagsbravader.. På ett tag ska jag skjutsa hem henne åt pite , för donnan själv är inte körklar :P
Sen är vi "bort" bjudna på middag hos grannarna N & J : ) Blir lugnt ikväll ..för vem vet om jag är mindre snorig imorgon så jag kan jobba ? ; )







M


Marri

Ja jag tycker det är helt sjukt hur folk kan vilja förstöra. Vilka jävla människor det finns alltså!



PUBLICERAT: 2009-10-17, 20:47:59 | URL: http://youfucker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: