SKRIVET: 2009-10-22, kl 09:49:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let´s go shopping

Blidde inget jobb idag så jag tog mig en lugn och skön morgon promenad med hunden ist. - Syster ringde när jag satt och läste morgon blaskan hemma hos pappa och tyckte jag skulle hänga med henne på stan i pite. Så Lite shopping får förgylla dagen ist. : )

Dags att börja göra sig redo för att åka så inte de blir så mkt gnäll över att jag är långsam - för seg på att ta mig iväg är jag väl aldrig ;p - den som säger annat måste ju ljuga


soppe

Ja den syns ju, men folk som inte vet ser mig nog bara som fet, längtar tills den är lite mer utmärkande så ja inte bara ser fet ut haha :D



PUBLICERAT: 2009-10-22, 10:22:03 | URL: http://sbergdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: