SKRIVET: 2009-10-03, kl 09:42:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

käre gode gud .. typ..

idag är det dop som gäller , det är systersonen Albins tur idag. : ) och kl 12 ska vi befinna oss i Hortlax kyrka.
Och så jag längtar efter smörgås tårtan som ska bjudas på efteråt ..mmm.. var gode länge sen nu! :)

Fredagen var lugn , D var o skruva lite med André , själv så hängde jag med Nina och färgade lite hår och så.. En lugnt skötsam kväll med andra ord :) Blir även så ikväll skulle jag tro.. kanske att man går på hockeyn om man får med sig någon.. VARFÖR är alla mina vänner så ointresserade av sport?!?!!? :p

ja ja , dags för dusch , lite fina kläder och ett ansikte..  ska hinna väcka trötter också däremellan.. Vi ses !





Och T om du ser det här så glömt inte gratta mammsen och lasse på deras dag från mig :D Dom gifter ju sig nämligen idag :D
 


Jennie

Vilken snygging du har lagt upp =)



PUBLICERAT: 2009-10-03, 18:23:27 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: