SKRIVET: 2009-10-25, kl 15:14:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

inget tidsbegrepp

Det vart en soff kväll igår och då var jag givetvis uppe med tuppen idag - tänkte "sova ut" och vaknade 09.40 . helt ok tills jag genast kom på att klockan skulle vridas tillbaka en timma , så söndag och ledig stiger jag upp tjugo i nio. :S

Fick lite gjort på morgonen ändå så de skadade inte - D klev upp en timme senare så efter lite frukost begav vi oss mot storheden - Verkade som om alla var ute och söndags "shoppade" - var i princip knök fullt på var ända parkering. Kom hem med lite glödlampor , sprayfärg och ÄNTLIGEN nya torkarblad till bilen - inte en dag för sent , nu ser man även vägen när det regnar. Sen vart det vecko handling. 

Nyss ätit - sprayade nya lampan direkt jag kom hem ,tycker den borde ha torkat snart så jag kan hänga upp den :) - det kommer bli skönt med lite mer ordentligt ljus i vardags rummet nu.




 


Rasmus

Inte tänkt på att man kan spraya lampor förr.. utan bara att man köper färdigfärgade.. Smart du är Moa :).. Haha samt synd med könkfullt över allt.. Men det gick ju sig ^^.



Allt bra? samt vad är planen denna söndags kväll då??



PUBLICERAT: 2009-10-25, 19:20:11 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: