SKRIVET: 2009-10-30, kl 08:09:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hedra sina nära och kära

Det är sjukt så förbannat ont jag har i ryggen - Vi andvänder lift på jobbet och all vändning etc har tagit ut sin rätt , jag har slarvat och använt kroppen fel :S  Nu kommer jag säkerligen få gå med rygg ont hela helgen , hade behövt en massage eller liknande. Dock är inte D den bästa på knåda så jag funderar på ringa efter Suzie - hon är duktig på det där. :)

Annars då , blir nog att åka upp mot morjärv i dag - tända lite ljus på farmor och farfars grav. Har faktiskt inte varit dit något sen begravningarna :(
Svänger förbi minneslunden i Gstad på vägen hem och tänder ett ljus för Anna också.
Fasen , tiden går fort - i dec är det 4 år sen nu :/

Det om detta . pensio som man gått och blivit har jag stigit upp 07, (!?!) som den senaste veckan oavsett ledighet eller jobb.
vilka tokerier !

Forsätta med kaffe och diverse morgon bestyr då.



Nina

sorry ska komma ihåg dej nästa gång då. men hurru vi kanske skulle starta upp en pensionärsklubb här på gården du å jag? haha



PUBLICERAT: 2009-10-30, 08:28:14 | URL: http://naijalindberg.blogg.se/
suzie

de är bara komma förbi så knäcker jag till dig på noll tid ska du se. Du blir som ny :)

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: