SKRIVET: 2009-10-18, kl 12:22:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

fylle sjuk vs flunsa sjuk..

Min förkylning blir bara värre och värre så de blev inget jobb idag heller :S Sitter och kollar in reprisen av fredagens idol, hör hur grannens hund här under sitter och tok ylar samtidigt jag varvar snorpapper med att måla naglarna.. D ligger fortfarande i sängen och ( gissar på att han ) plågas att gårdagens alkohol intag.

OM jag känner att jag mår bättre framåt eftermiddagen och D vaknat till liv tänkte jag ringa och kolla med persö borna om dom ska hålla sig hemma så vi kan åka och hämta diesel faten så vi får allt ordnat innan vintern. Måste bara kolla så papps har släpet hemma.

nu tänker jag försöka få i mig lite "brunch" , blev lång sovmorgon eftersom jag var tvungen fara och hämta fyllot i natt , hade så svårt att somna om när vi kom hem igen.. tror jag inte somna förän runt 05 :S


Rasmus

Ush näää.. Det där lät inte alls kul för någon av er.. Synd om er!.. Samt diselfaten?.. Huh?.. vad har man dem till? kalla mej blond och korkad men jag har verkligen ingen aning om vad det är för nå.



PUBLICERAT: 2009-10-18, 18:13:54 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: