SKRIVET: 2009-10-01, kl 14:40:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förvirrad blondin



Ja jag skulle vara snäll med pappa idag och fara och ombesikta hans ena bil eftersom han jobbade. inte så svårt tänkte jag ( skulle bli första gången).. Sagt och gjort , hoppade in i bilen och begav mig mot storheden och bilprovningen.. Kan gott säga att var enda en som var där såg felet i finn ett fel.. JAG på bil provningen ! har aldrig någonsin känt mig så förvirrad som jag var där , glömde nästan bort reg nr och när de stått och blinkat ett tag att de var min tur så klicka de.. börjar köra mot hallen och kommer inte riktigt in med "nog hög fart" , rullar lite tillbaka.. tar ny sats och smyger fram.. hade fönstret lite öppet och hör besiktings killen säga till sin kollega.. "öhh , hon ser helt vettskrämd ut".. med ett leende på läpparna.. hmm , de var ja ju också.. kliver ur bilen, tar nycklarna med mig ( ren vana) .. han får på minna mig att lämna dom i.. Hur dum är man inte, klart de måste ha nycklarna . står som ett fån , betalar och snabbt som attan åker därifrån när de är klart.. Ja! en sak är säker.. Jag har inget att göra på bilprovingen!.. :p


soppe

Hahaha :D



PUBLICERAT: 2009-10-01, 15:27:42 | URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Jennie

Vet inte om jag skulle skicka dig efter att ha läst detta. Men man vet juh aldrig. Bilen kanske blir godkänd pga En förvirrad brutta =)



PUBLICERAT: 2009-10-01, 18:49:10 | URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: