SKRIVET: 2009-10-22, kl 08:00:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

darkness

Nu börjar det bli tungt att kliva upp tidigt på mornarna. Mörkret gör mig så trött! vart ett par tre snozningar innan jag tog mig upp.
Sitter fortfarande i morgonrock , inväntar samtal om jag ska jobba eller ej. en idé hade ju varit att klä sig och göra sig nå så när färdig om dom ringer så de bara är att ta ut hunden och gå sen.. men det är ju sååå skönt att sitta i rocken med kaffet.

Vakna surrar i bakrunden , katrin Z är med idag as always varje torsdag : ) dock först om ca en halv timma. Ska bli kul att höra vad hon kläcker ur sig idag. Alltid är det något ! :D

nä , färdig svamlat för mig - kanske jag skulle ta och klä mig.


Gooood morgon !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: