SKRIVET: 2009-10-01, kl 18:26:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

då var det gjort

Nu har jag äntligen fått se män som hatar kvinnor . Nina kom över och berätta att dom lånat hem den så jag kila över i ett nafs och joina dom i soffan .  Guuuuuuuuud så bra :D Ångrar inte en sekund att jag bytte ut städningen idag mot lite film . Nu ska jag bara släpa mitt arsle till biografen och se flickan som lekte med elden också! den lär säkert vara lika bra : ) någon som sett den ?

Väntar förövrigt in nina , snart ska vi dra oss mot g-stad och Sara , ska fylla i och fixa till min tatuering på överarmen. grejt !

Hur bra , cool , snygg och allmänt stenhård är inte lisbet salander ? :)



Elin

jag har sett den och den är grym !! men läs böckerna innan om du inte har gjort de.. Man fattar lite mera då :)



PUBLICERAT: 2009-10-01, 19:40:04 | URL: http://eyylen.devote.se
Emma

Jag tycker att Flickan som lekte med elden är mycket, mycket bättre än Män som hatar kvinnor. :D



PUBLICERAT: 2009-10-04, 17:51:16 | URL: http://levoton.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: