SKRIVET: 2009-05-07, kl 21:18:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

super natural

hmms, varför publiceras inte mitt inlägg nedan från igår? ? , testar igen då bara för ordningens skull..

Det märks att man inte är förälder , Phu ! ungen har sugit musten ur mig sen igår. : ) Och inte nog med att Elias sov till idag hos mig så hade jag ju även lovat att passa jossan mellan 18 och typ snart .. Är helt färdig ! Ensamstående föräldrar är ju för tusan i mig över naturliga som fixar vardagen , själv är man borta efter en dag..

Tur att de är "helg" imorgon , ska spendera helgen med T , hämtar upp han imorgon em och så åker vi ut till byn .. lagar lite go middag och surrar över ett glas vin , Har saknat mig gay nu när christian varit uppe i veckan och raggat på han ; ) och då är de ju klart man inte vill störa , turrturrduvorna där :P ... Lördag ska vi iaf på födelsedagsfest hos Elina på durrudden :)  Då ska han och jag återigen visa vart skåpet ska stå och slå klackarna i taket. : )

Fick prata ett kort samtal med D ikväll btw.. Imorgon bär det iväg ner till Ume för han.. Ersboda.. hade hoppats på annat , men... what to do , what to do.. bli aningen längre resväg för besöken än jag tänkt . Men förhoppningsvis rusar dessa 4 veckor fort förbi och han infinner sig i hemmets lugna vrå igen. : )

slut tramsat för ikväll , ska städa upp efter sessan här och göra mig redo för hem färd så fort nyström/holmgren behagar sig komma hem : )


Rasmus

Hejsan! Ja ungar kan verkligen suga musten ur en. Jag vet pga mina syskon barn.. herre gud säger jag bara.. I alla fall, kul att träffa toby. Skulle också vilja det men.. Man börjar ju undra om han typ ogillar mej.. Svarar aldrig på bloggen eller skriver någonsing via msn... Hum.. jaja man får se. Hoppas du och han har trevligt.



PUBLICERAT: 2009-05-08, 16:14:26 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: