SKRIVET: 2009-05-31, kl 20:10:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

man ska aldrig säga aldrig..

Crusingen igår var lyckad.. styrde kvällen till ära som sagt, MYCKET folk och kanon väder : ) Dock tycker jag det är så tråkigt att de bara blir mindre och mindre jänks för varje år.. Eller är de mupp mercorna & vofflorna som blir bara fler ??!?!
Hursomhelst så ska man inte vara för säker på sin sak ang att de är så lugnt och fridfullt att köra sin far m. vänner.. HA! de hände en hel del hit och dit : ) men kan iaf summera det så att Ida & Oskar var mina änglar.. haha !



vaknade seeent idag , ågren när jag ser att klockan närmat sig 12.30 när jag öppnar ögonen. :S Fort upp ! Ville inte missa några sol timmar alls.. Och när jag öppnar dörren med morgon kaffe i högsta hugg så dundrar jag in i något som kändes som en vägg.. SATAN i gatan vilken värme .:D 



bara legat och slappat på gräsmattan och altan i princip heeela eftermiddagen.. Nu hoppas jag att mitt försprång räcker litegrann tills D kommer hem.. han behöver bara tänka sol så blir han bajsbrun.. mupp ;)

 


Johanna

Mysiit :)



PUBLICERAT: 2009-06-03, 20:30:53 | URL: http://johannaostman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: