SKRIVET: 2009-05-24, kl 21:14:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inte en sån där vanlig slö söndag

Nä för idag har jag faktiskt fått tummen ur och gjort något.. Söndagar blir allt tråkiga och slöa , men idag bestämde jag och t att vi skulle ta en lite söndags shopping ute på storheden.. : ) hämtade upp han vid halv tre tiden och de blev djur magazinet, biltema ,rusta, jysk och sist men inte minst max mat till middag : ) handla sånt där bra och ha saker ni vet.. Kom hem med lite gardiner , sköljmedel , glödlampor och sist men inte minst ett nytt franskt manikyr kit : ) så nu ska jag kirra mig sommar naglar ... :D

Som det ser ut nu på både himlen och yr.no blir det fint väder imorgon , ska lapa sol så mycket jag bara kan .. Måste tyvärr in en snabb sväng till stan på ett viktigt ärende.. tror nästan jag ställer klockan och bränner in runt 10 så har jag hela dagen med sol framför mig. : )

Här kommer en bild på min färskaste systerson också ! : )




Lisa

Oooooj så söt!!! :) Hälsa en massa massa grattis till Jennie från mig!! :) (Givetvis kan du ju hälsa Hasse också, men han vet ju inte vem jag är ;P)



PUBLICERAT: 2009-05-24, 23:20:24 | URL: http://pluppi.blogg.se/
★ Sussi - en galen norrbottning ★

Jag har skaffat en ny blogg! Gå gärna in och kika och lägg till den på bloglovin eftersom jag inte kommer att använda Sofuckt.blogg.se nått mer!





Kram /SUSSI



PUBLICERAT: 2009-05-25, 19:13:15 | URL: http://sussisliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: