SKRIVET: 2009-05-21, kl 12:03:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dancing queens !

gårdags kvällen blev bra , mycket bra! hade super trevligt även fast jag var relativt nykter.. Skratta mest åt Sällskapet som var några öl fullare : ) Vart dans inne på allstar och jag satte mig bekvämt i en av stolarna och kameran fick sköta resten : ) Dock har inte Tobbe sin sladd så jag kan lägga ut bilderna men när jag kommer hem så åker dom upp : )

Tobbe har åkt till sin mami , själv sitter jag här hos han och väntar tills man blivit någorlunda körklar..  känner stressen krypa inombords då jag snart måste infinna mig hemma hos papps när D ringer.. är så besvärligt när han inte kan ringa mobil samtal. :S

well .. allt från mig för den här gången.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: